Home
Over Complimentz
Ons aanbod
Traditionele kerstpakketten
Nieuws
Contact
Inloggen
Direct online vouchers bestellenNaar onze traditionele kerstpakketten

complimentz.nl
Langedijkstraat 12
5324 AR Ammerzoden
T 073 599 7416
E info@complimentz.nl

Perfect passende geschenken,
in no-time geregeld

Veelgestelde vragen

Voor de veelgestelde vragen voor de schenkers van Complimentz, Klik hier.

Tot wanneer zijn de kadovouchers te verzilveren?

Kadovouchers zijn te verzilveren tot 1 maart van het jaar na uitgifte.

Wat zijn de verzendkosten voor de geschenken?

Alle kado's worden franco geleverd op het huisadres van de ontvanger, of op een ander, nader op te geven adres. Verzending naar het België zal op nacalculatie worden doorbelast aan de schenker. Verzending naar andere landen dan België en Nederland is niet mogelijk.

Ik heb niet voldoende Complimentz ontvangen voor het kado wat ik wil ontvangen. Kan ik als ontvanger Complimentz bijkopen?

Als ontvanger kunt u Complimentz bijkopen tegen het tarief van € 0,98 inclusief BTW.

Wanneer kan ik mijn kadovoucher verzilveren?

De webshop is geopend in de periode van 20 december tot 1 maart. Echter, hoe sneller u bestelt, hoe sneller u uw geschenk in huis heeft.

Wat is de levertijd van de geschenken?

Complimentz.nl streeft ernaar bestellingen welke voor 14 februari binnen zijn, binnen twee weken te leveren. Bestellingen welke later binnenkomen hebben een langere levertijd.

Wat gebeurt er met giften aan goede doelen?

De giften aan goede doelen worden, een keer per jaar op 01 juni, overgedragen aan de gekozen goede doelen.

Kan mijn geschenk in het buitenland worden geleverd?

Geschenken kunnen alleen in Nederland en België worden geleverd. Leveringskosten naar adressen in België worden op nacalculatie aan de ontvanger van het geschenk doorbelast. Indien u woonachtig bent in een ander land dan Nederland of België is het mogelijk een ander adres (in Nederland of België) op te geven. Dit kan bijvoorbeeld het adres van uw werk zijn.

Wanneer moet ik contact opnemen als ik mijn geschenk nog niet heb ontvangen?

Indien u na drie weken uw geschenk nog niet binnen hebt, wordt u verzocht contact op te nemen met de klantenservice.

Staat uw vraag hier (nog) niet bij? Laat het ons weten op klantenservice@complimentz.nl


Privacy verklaringSitemapDisclaimerAlgemene VoorwaardenVeelgestelde vragenGarantieContact